Kalite Standartları
Müşteri Odaklı Yönetim
Türk yalıtım sektöründe “Lider markaların üreticisi” mottosuyla faaliyetlerimizi sürdürürken; vizyonumuz doğrultusunda, gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak, müşteri beklentilerini aşarak, kolay ulaşılabilir ve güvenilir ürünler üretiriz. Bu kapsamda, sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek kalite politikamızın temelini oluşturur.
Kalite politikası esaslarımız çerçevesindeki
- Kalite yönetim sistemimizin ISO 9001 standardının gereklerini yerine getirecek şekilde dokümante edilmesi, belgelendirilmesi ve sürekli iyileştirilmesi,
- Toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu içerisinde şirket ve birim hedeflerine ulaşılması,
- İş süreçlerimizin öz değerlendirme süreci ile gözden geçirilerek, performansımızı geliştirecek önleyici yaklaşımların belirlenmesi,
- Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda, tüm üretim süreçlerimizdeki verimliliğin yurt içi ve yurt dışında rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesi,
- Yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımların cesaretlendirilmesi, teknik ve davranışsal yetkinlikleri artıracak eğitimlerin gerçekleştirilmesi,
- Çalışanlarımızı iş yerinin olumsuz etkilerinden ve kazalardan koruyarak rahat ve güvenli ortamlarda çalışmalarının sağlanması, faaliyetlerimizden olumsuz etkilenme ihtimali olan tüm tarafların sağlık ve güvenliklerini olumsuz etkileyebilecek koşulların ortadan kaldırılması için tehlike ve risk analizleri yapılması,
- Çevreye olması muhtemel etkileri göz önünde bulundurarak ürünlerimizin AR-GE çalışmalarının, bu yönde planlanması, kuruluşumuzun çevreye bakış açısı ve çevre koruma uygulamaları ile ilgili tüm paydaşlarımızla sürekli iletişim kurulması,
yönündeki tüm faaliyetlerimizi Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri ile birlikte bütünleşik bir şekilde sürdürerek, sektörümüzde kalite açısından da örnek bir kuruluş olmak için var gücümüzle çalışırız.